Zamira&Serhat

28/08/2010 § Yorum bırakın

Düğün fotoğrafları çekmeyi seviyorum demiştim di mi?Daha doğrusu bir hikayesi olan kareler yakalamayı.Geçtiğimiz yaz Serhat’la düğün çekimini yapmak üzere sözleşmiştik.Gerçi düğüne çok kısa bir süre kala bunu öğrenmiş olsam da son hazırlıklarımı alelacele yapıp soluğu düğünün yapılacağı mekanda almıştım.Bir fotoğrafçı olarak hiçbir mazaretiniz yok ve olamaz da,bunu da söylemiştim di mi?’Evet çekerim’ dedikten sonra artık tek amaç mümkün olan en iyi kareleri yakalamaktır. Serhat’ın eşi Zamira Türkmenistan doğumluydu ve gelin hn.’ın nispeten farklı bir kültürden geliyor olması nedendir bilmem çekim sırasındaki heyecanımı arttırmıştı.Düğün bir otelin bahçesinde gerçekleşecekti.Bense onları kokteyl alanının yapılacağı yere inmeden önce bekledikleri otel odasında buluvermiştim ve portre çekimlerini orada yapmaya çoktan karar vermiştim bile.Otel odaları sahip oldukları dekorasyon ve farklı ışık koşulları nedeniyle-ışık az olsa da-her zaman favori mekanlarımdan olmuşlardır.
İşte gelin hn.Zamira:Yanal ışığı çok sevdiğimi söylemiştim di mi?:)


Ve aynalar…


Bazı pozlar bir gelinlik kataloğundan çıkmış gibiydi…


Çift portrelerinden bazıları…


Onların haberi olmadan yaptığım çekimler de belgesel tadındaydı…Bu fotoğrafların ne anlattığının yorumu da size ait…





Bu çekimde de önce benim-çünkü sonuçları önce benim beğenmem çok önemli-ve daha sonrasında da çiftimizin beğendiği kareler elde etmenin keyfini yaşıyorum.

Çiftimize bir ömür boyu mutluluklar dilerim.

www.altindagphotography.com

Tagged: , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

What’s this?

You are currently reading Zamira&Serhat at ALTINDAG PHOTOGRAPHY.

meta